خبرآمد
شنبه 6 مرداد

شورای مشورتی ایثارگران کلیبر تشکیل جلسه داد

امتیاز شما به این خبر
5/5

به گزارش ایثار آذربایجان شرقی از کلیبر،«رضا محمدی» معاون فرماندار کلیبر در این جلسه گفت: مشکل واگذاری زمین مسکونی و اشتغال جامعۀ  معزز ایثارگران نیازمند پیگیری بیشتر است تا به نتیجه برسد و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با بنیاد شهید و امور ایثارگران نهایت همکاری را داشته باشند.
 
وی بر پیگیری مصوبات شورای مشورتی ایثارگران کلیبر تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید ضمن تکریم ایثارگران در امر رسیدگی به امور و مشکلات آنان اهتمام جدی و مساعدت ویژه داشته باشند.
 
معاون فرماندار کلیبر برگزاری مستمر جلسات شورای مشورتی ایثارگران را خواستار شد و افزود: جلسات باید با برنامه‌ریزی و تلاش مدون و اولویت‌بندی نیازهای جامعۀ هدف برگزار شود تا به نتیجه برسد.

«یاشار حسین‌خانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیبر هم به تشریح اقدامات و عملکرد ادارۀ تحت مدیریتش درباره خدمات‌دهی به جامعه هدف پرداخت و گفت: جلسات شورای مشورتی که با حضور نمایندگان ایثارگران همراه است، به منظور بررسی و شناسایی مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تشکیل می شود.
 
در این جلسه در خصوص واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران واجد شرایط و وضعیت اشتغال فرزندان معزز شهدا و ایثارگران بحث و تبادل‌نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *