خبرآمد
شنبه 30 تیر

به همتِ همتی، خداآفرین مسابقات کشوری برگزار می‌کند

همتی منطقه آزاد ارس خداآفرین
امتیاز شما به این خبر
5/5

روابط عمومی مرکزخداآفرینِ منطقه آزاد ارس:
🟠با دعوت مدیریت منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین در راستای بررسی و هماهنگی اخذمجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات ماهی‌گیری کشوری در آبان ماه ،در محل سایت قایقرانی دریاچه سد خداآفرین، جلسه ای  تحت این عنوان با حضور دکتر مصدق رئيس انجمن‌ ماهیگیری مسابقات ورزشی  آسیا و ایران و آقای نصوحی ، رییس کمیته ماهیگیری ورزشی استان آذربایجان شرقی۲۳شهریور در محل کمپ  منطقه آزادارس-مرکزخداآفرین برگزارگردید./.

خبرآمد:
خشت اول چون نهد معمار راست!
🟢هجده شهریورماه بود که خبر خیز منطقه آزاد ارس برای برگزاری مسابقات کشوری ماهی‌گیری در سدخداآفرین منتشر شد لکن افکار عمومی این وعده را چندان جدی نگرفتند و براحتی از کنار آن گذشتند!
🟢اماامروز انتشار خبر حضور دکترمصدق که دارای کرسی بین‌المللی و رئیس انجمن ماهی‌گیری ایران هست نشان داد که همتی عزم خود را جزم کرده‌است تا نام خداآفرین،ارس و قره‌داغ را در سراسر کشور پرآوازه‌تر سازد.
🟢امروزه شاهد برگزاری مراسمات مختلف با نام‌های اغواکننده و با بهانه‌های متفاوت در اقصی نقاط کشور هستیم که بعد از چند دور برگزاری با کاهش شدید کیفیت مواجه و یا حتی به دست فراموشی سپرده می‌شوند مانند جشنواره بناب‌کباب که علی‌رغم شهرت فراوان، امسال برگزار نمی‌شود!
🟢با بررسی این‌جنس جشن‌واره‌ها و مسابقات و آسیب‌شناسی آنها درمی‌یابیم که حلقه مفقوده در توسعه،رشدکیفی و تداوم اینگونه مراسمات نداشتن دید علمی و عدم نگاه تخصصی به موضوع می‌باشد که براستی در این مسابقه این آسیب تشخیص و خشت اول به دست استاد دارای رتبه بین‌اللملی سپرده شده است.

صید صلح و دوستی از ارس
🟢مرکزخداآفرین‌منطقه‌آزاد ارس داری پتانسیل‌های بکر فراوانی می‌باشد که گویا همتی درصدد شناسائی و بهره‌مندی از آنان است. یکی از این ‌پتانسیل‌ها برگزاری مسابقات ورزشی مانند این مسابقه ماهی‌گیری می‌باشد که با توجه به محیط جغرافیائی می‌توان در ادامه در راستای فعال کردن دیپلماسی ورزشی، این مسابقه را به مسابقات بین‌المللی‌منطقه‌ای که نویدآور صلح و دوستی روز‌افزون در منطقه‌ باشد، تبدیل نمود./.خبرآمد|اخبارکلیبر


خبرآمد در ایتا: http://eitaa.com/khabaramad
‎‏خبرآمد در تلگرام:

کانال تلگرامی اخبار / گروه تلگرامی گفتگو‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *