خبرآمد
پنج‌شنبه 4 مرداد

نشست خبری فرماندار کلیبر با اصحاب‌رسانه برگزار شد (بخش‌اول‏)

نشست خبری فرماندار کلیبر با اصحاب‌رسانه برگزار شد
امتیاز شما به این خبر
5/5


🔽با حضور فرماندار کلیبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر و جمعی از اعضاءشورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان و خبرنگاران، در محل دفتر فرماندار کلیبر برگزار گردید.

در این نشست مسائل زیر مطرح و توسط فرماندار کلیبر پاسخ داده شد:

➕عدم وضعیت مطلوب طرح نهضت مسکن:
➕در این مورد فرماندار کلیبر عنوان نمودند که در گذشته محل ساخت به ‌درستی جایابی نشده است و مشکلات فاضلاب و صخره‌برداری از موانع مهم اجرای این طرح است.
➕وی افزود تاکنون جهت حل مشکلات از مدیران ارشد استان همانند معاون عمرانی استاندار،مدیرکل راه،مسکن و شهرسازی،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دعوت نموده‌ایم که در محل حاضر و از نزدیک در جریان موانع قرار گرفته اند و نماینده محترم منطقه نیز به صورت جد پی‌گیر این موضوع می باشند.
➕او همچنین اعلام نمود که جایابی مجدد در دامنه کوه‌دیوری پیشنهاد داده شد که متقاضیان با این پیشنهاد مخالفت نمودند لذا علی‌ایحال به بنیاد مسکن فرصت داده شده است که کار را شروع کند و تا دو‌هفته اگر بنیاد مسکن نتواند عملیات اجرائی را شروع کند تصمیمات جدیدی اتخاذ و به متقاضیان اعلام خواهد شد.

➕تاسیس آرامستان در خارج از شهر:
➕نبود آرامستان در خارج از شهر موجب بروز مشکلات فراوان برای شهروندان خصوصا اهالی محل ساداتلو شده است.
➕در این خصوص فرماندار کلیبر با اعلام اینکه محل قبلی ساخت آرامستان واقع در اراضی روستای گلوسنگ به علت مخالفت شورای ترافیک شهرستان منتفی شده است عنوان نمود که محل هایی در دامنه کوه‌دیوری و نیز بالاتر از سد اولیبان شناسائی شده‌اند که در حال امکان‌سنجی و مطالعه می‌باشند.
ادامه‌دارد . . .

خبرآمد/ اخبار کلیبر |کانال اخبار (http://t.me/khabaramad_2)|گروه گفتگو‌ها (http://t.me/khabaramad_1)|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *