خبرآمد
شنبه 6 مرداد

مشاور استاندار: ایثارگران عصاره واقعی حماسه‌های بزرگ هستند

میرحسین بهادری
امتیاز شما به این خبر
5/5

«عباس دانش آرا» در نشست کاری با «میرحسین بهادری» فرماندار کلیبر و «یاشار حسین‌خانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ضمن بررسی مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری کلیبر گفت: خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران از ولی‌نعمتان انقلاب هستند و وظیفه تمامی مسئولان و آحاد مردم تکریم این عزیزان است.
 
وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) است.
 
میرحسین بهادری، فرماندار کلیبر نیز در این نشست کاری تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان را کلید حل بسیاری از مشکلات قشر معزز ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران از اهم وظایف کارگزاران نظام اسلامی است.
 
یاشار حسین‌خانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیبر هم با قدردانی از فرماندار این شهرستان که به جد پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری است، با ارائه گزارشی از جلسات شورای مشورتی ایثارگران و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: توفیق خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ است.
 
در این نشست امورات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله اشتغال و مسکن مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *